باران
باران
کودک که بودیم می خواندند برایمان ... "آن مرد در باران آمد" ... حال می دانیم تا آن مرد نیاید ، باران نخواهد آمد ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باران و آدرس baran-shab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پنج وارونه چه معنا دارد ؟

خواهر کوچکم از من پرسید

من به او خندیدم

کمی آزرده و حیرت زده گفت :

روی دیوار و درختان دیدم

بازهم خندیدم

گفت : دیروز خودم دیدم پسر همسایه

پنج وارونه به مینو می داد

آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم

بعد ها وقتی غم

سقف کوتاه دلت را خم کرد

بی گمان می فهمی

پنج وارونه چه معنا دارد



نظرات شما عزیزان:

samira
ساعت20:11---10 مرداد 1391
عالي عالي عالي...

ali
ساعت15:31---18 تير 1391
سلام!
وب قشنگی درست کردی ... کلی استفاده کردم
امیدوارم تو هم به وبلاگم یه سری بزنی


یخ فروش
ساعت12:04---16 تير 1391
سلام
خوشحالم از آشنائی با وبلاگ خوبتون.
دوباره خدمت می رسم.
راستی این مطلبتون خیلی زیبا بود.


گمنام
ساعت16:34---14 تير 1391
با کدامین رو ما روز شمارش باشیم

عصرها منتظر صبح وصالش باشیم ،

سالها منتظر سیصد و اندی مرد است

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

یا مهدی ادرکنی

میلاد بقیه الله ، امام عصر و الزمان (عج) بر شما مبارک



با قرائت دعای فرج برای ظهورش دعا کنیم. باشد دلی بشکند و به حرمت دل شکشته اش منجی و آرامش جان بیاید.
التماس دعا


saeed
ساعت14:26---10 تير 1391
merci nahal jan webe toham bahale bazam tarafaie ma biaia??

saeed
ساعت20:23---8 تير 1391
salam baan jan webet kheili ghashange khoshal misham bemanam sar bezani montazeretam azizam felan by

گمنام
ساعت19:57---5 تير 1391
مردم و آخر ندیدم روی نیکوی ترا / گوش من نشنید جانا صوت دلجوی ترا

سرمه ای با دست خود بر هر دو چشمانم بکش / نور تا گیرد دو چشمم بنگرم روی ترا


milad
ساعت10:05---4 تير 1391
سلام نهال جان من میلادم مدیروب اسمان ابی من لینکت کردم لینکم کن.درضمن وب خوبی داری ...........

گمنام
ساعت15:26---28 خرداد 1391
مهدي بيا كه عيد اعظم پيمبر است

اين بعثت محمد و تبريك حيدر است

در اهتزار پرچم قرآن هل اتي

تا موسم ظهور بدستان رهبر است
عید مبعث مبارک


گمنام
ساعت18:43---26 خرداد 1391
سلام
منم شمارولینک کردم


گمنام
ساعت15:19---26 خرداد 1391
سلام من شمارولینک کردم

گمنام
ساعت15:17---26 خرداد 1391
امشب شب عزای امام عالمین است
دل را هوای قبر غریب کاظمین است
باب الحوائج امشب حاجت روا گردیده
مهدی به یاد جدش، صاحب عزا گردیده
خدایا! به حق تن رنجور موسی بن جعفر، فرج مهدی منتظَر را برسان.
شهادت امام موسی کاظم(ع) تسلیت


darker
ساعت15:47---25 خرداد 1391
سلام ممنون که به وبلاگ من اومدی
مطالبت قشنگ بودن
مرسی


علی
ساعت1:15---25 خرداد 1391
با سلام وب بسیار زیبایی
امیدوارم زندگیتان همواره پر از طراوت های باران باشد


سعید اهوازی
ساعت1:24---24 خرداد 1391
دیدی اومدم !!

بازم خواستی بخندی به ما سر بزن..

فعلا

راستی سلام


ali
ساعت15:40---22 خرداد 1391
با عرض سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز و گرامی.

وبلاگ زیبا و پرمحتوایی داری...همیشه پایدار و خوشبخت باشی


محمد
ساعت12:52---21 خرداد 1391
سلام !!

وب خوبی دارین

دوست عزیز با اجازتون لینکتون کزدم


تنها
ساعت0:05---21 خرداد 1391
بسیار زیبا بود درود بر شما دوست عزیز
پنج وارونه...


امین حیدری
ساعت11:14---19 خرداد 1391
سلام

من هم پنج وارون رو زیاد دیدم

از زمانی که فهمیدم



از آن زمان این پنج وارون برای پنج وارون خاصی بود

خاص خاص

همه جا می گفتم وهمه می خندیدن





متن قشنگی بود خوشم اومد خیلی

حتما لینکت می کنم با نام باران

خوشحال می شم به من سر بزنی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ] [ 8:52 ] [ باران ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

کاش وقتی میایی با خودت خبری از دوست گمشده امان بیاری
برچسب‌ ها
عشق (12)
عشق (12)
خدا (8)
اشک (6)
تو (4)
تو (4)
دل (4)
دل (4)
عید (4)
بغض (4)
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 31461
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 178
تعداد آنلاین : 1